Sunday, January 29, 2012

Kad Perkahwinan



Selamat Pengantin Baru By Saloma

Selamat pengantin baru.
Selamat berbahgia.
Selamat ke anak cucu.
Selamat sejahtera.

Semoga berpanjangan.
Semoga berkekalan.
Semoga satu tujuan.
Semoga aman.

Hidup mestilah rukun.
Sabar paling perlu..
Cinta setiap hari..
Senyum mesti selalu.
Oh oh oh oh..

Sekarang ni aku tengok, orang buat majlis perkahwinan dah tak ikut musim. Dulu kalau ada majlis perkahwinan mesti buat time cuti sekolah ke, time ada perayaan ke... tak pun time weekend (sabtu or ahad). Masa CNY last time, ada gak peneroka kat sini buat kenduri ari Isnin and Selasa. Rasa macam janggal plak kalau ada yang buat majlis perkahwinan time working day kan.. Apapun majlis tetap meriah dengan kehadiran saudara mara.

Alhamdulillah hari ni siap juga kad jemputan untuk my customer. Walaupun customer tu nak ambil 1/2/12 (rabu), aku lebih suka siapkan awal-awal. Bukannya apa, nanti aku gak yang kelam kabut nanti. Bila ada cuti sekolah, adalah rezeki lebih untuk aku n hubby wat kad undangan perkahwinan. Amin... Kawan-kawan kalau ada masa jengok-jengoklah blog kedai saya yer... ROSLEE RNUR ENTERPRISE. Untuk tempahan online pun kami terima... cewah, promote lagi tu...


Kali nie buat kad jemputan untuk customer yang dok kat Selangor.

Last proses...

No comments: