Monday, February 27, 2012

Kad Jemputan



Alhamdulillah, hari ni siap satu kad perkahwinan untuk customer. Sekarang ni musim kenduri kahwin kan. Maklumlah dah nak masuk musim cuti sekolah. Kenduri sana sini.

Aku paling suka bila ada customer yang nak tempah kad serahkan 100% warna dan design kepada aku.. So, dengan kepercayaan yang diberikan, aku akan buat yang terbaik untuk semua customer aku. Oleh kerana aku memang minat sangat buat kad kahwin nie, aku akan sentiasa fikirkan design yang terbaru untuk customer.


Photostat ni dah banyak berjasa kepada aku untuk mencetak kad kahwin..


Proses memotong kad kahwin


Dah siap...

Harga yang aku letak pada setiap kad kahwin adalah berpandu pada harga kertas. Kadang-kadang customer nak pattern kad yang simpal tapi kualiti kertas mesti debom... so harga kad depend on harga kertas lah.... Apa pun i'm enjoy doing my job.... Terima kasih atas sokongan semua pihak....

Sila kunjungi bolg kad perkahwinan kami.

No comments: