Wednesday, February 15, 2012

Family Trip To Langkawi Day 3

Assalamualaikum... Hari ni nak cerita pasal hari terakhir di Langkawi. Hari ni kami akan balik. Flight pukul 13:35. So adalah masa lagi untuk kami ketempat lain.


Adik n Kakak dah siap-siap nak g jalan-jalan lagi...


Adik nampak comei sangat...

On the way ke airport, kami singgah ke Kilang Minyak Gamat. Mari borong minyak gamat untuk souvenir buat kawan-kawan dan saudara mara.


Tak mainlah beli minyak gamat botol kecik...Hubby beli yang BeSAR punya...


Gambar kenangan kat Nusantara Minyak Gamat


Adik n kakak dah penat jalan-jalan...


Bukan mak n abah jer yang nak shopping, cucu nya pun ikut shopping jugak...


Mak&Abah, Along n Family


Aku&Hubby... K.long pun nak try minum air tongkat ali....


Hubby kata "nak tengok-tengok jer....."

Kemudian kami ke Makam Mahsuri. Ramai orang masa tu sebab ada 1 bas rombongan dari Singapore dan Kelantan.



Inilah Makam dan Telaga Mahsuri


Ini penyambut tetamu kami... kuang3x..... Luv u sis...


Ameera n Aliya dah buat muka boring... Ayah n mama yang romantic abis...

Sampai airport kul 12.40. Aku terus check in bag dan buat document sport-check.


Cepat-cepat.... kita dah nak naik kapal terbang nie...


Inilah kesayangan Abi n Umi...

Alhamdulillah, kami sampai dalam pukul 14.50.


Tolak, jangan tak tolak...


Adik tunggu kereta sampai...

Banyak kenangan manis kalau bercuti bersama keluarga and adik beradik... Dapat plak kakak ipar n adik ipar yang satu kepala ngan aku walaupun aku lebih TUA dari diaorang... I love u Kak Long Rafidah n Yuslinda....

Paling aku n Abi seronok coz dapat bersama anak kesayangan kami Ameera Nur Rauhah n Aliya Nur Batrisya... Sepanjang percutian, ameera memang dengan aku n hubby jer... Dia akan cari mama n ayah dia masa nak tido n nak susu. Terasa plak macam bawa anak sendiri berjalan-jalan. Kalau korang tengok gambar gambar aku and hubby mesti ada Ameera sekali. Thanks kak long and along.

Lepas nie kita plan untuk bercuti next year plak k... insya'allah jika dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki... Amin...

No comments: