Sunday, December 4, 2011

Selamat Pengantin Baru Syahida & Zarif

Ari nie 4 Disember 2011, aku ke Muar sebab mak saudara aku wat koje kawin anak perempuannya. Al-hamdulillah semuanya berjalan lancar dengan cuaca yang cukup baik. Amin... Aku risau gak, kalo hujan cam no lah agaknya...


Tersenyum menanti ketibaan suami tercinta.


Sama cantik, sama padan, bagai pinang di belah dua.


Sekarang Syahida dan ada teman untuk makan siang dan malam.

Yang paling best aku dapat jumpa semua adik beradik abah aku n sepupu-sepupuku. Rasanya memang dah lama sangat tak jumpa. Maklumlah, masing-masing dah berkeluarga. Diam tak diam dah ramai rupanya anak saudara aku (anak-anak sepupu). Tak terhafal la nama diaorang nie. Apapun memang best dapat berkumpul ramai ramai. Tak banyak gambo yang dapat aku ambil untuk kenangan sebab sebuk tolong bondaku masak untuk makan beradap (makan damai). Kesian mak aku, cuma ada sorang je assistance yang menolong. Jangan risau mak, anak mu datang sebagai penyelamat..... hehehehehehehe...


My mother tengah buat gubahan.


Mak n Abah orang kuat majlis. Abil n Kuek... Apa pun tak boleh...


Kak Leha (isteri abg reza) n Mak Long ( kakak abah yang sulung ).


Inilah anak-anak saudaraku.. ada ramai lagi... nanti aku amik gambo dari facebook diaorang yer...

No comments: