Sunday, May 13, 2012

Selamat Hari Ibu....



Assalamualaikum dan salam sejahtera semua...

Hadith :
Sabda rasulullah s.a.w yang maksudnya: “ Redha Allah bergantung pada redha dua ibu bapa, dan murka Allah bergantung pada murka kedua-dua ibu bapa.”
 
Riwayat al-Hakim

Selamat Hari Ibu kepada my mom Hjh.Zalihar Binti Hj Abd Basar. Adik ucapkan terima kasih kerana melahirkan angah di dunia ini, halalkan susu badan mak yang mengalir dalam badan adik ni, mendidik adik dengan sempurna, pengorbanan yang tak terbelah bahagi, kasih sayang yang tiada tolok bandingnya dan thanks 4 everything. Adik doakan mak sentiasa sihat dan dilindungi Allah selalu.. Amin.
Mak n Abah... I luv u so much...

Also for my mother in law Azenah Bte Samadi. Terima kasih kerana menerima Nor sebagai menantu mak seadanya, kasih sayang yang mak berikan, sentiasa memahami dan very understanding.
Aku dan Ibu Mertuaku... Cayang mak...

Tak lupa juga kepada adik-adik dan kakak iparku yang tersayang.... Happy mothers day... Insya'allah allah akan makbulkan juga doa aku untuk menjadi ibu. Selamat Hari Ibu untuk aku jugaklah.... Manalah tau kan, berkat doa semua. Amin.....
 My beloved sister in law Rafidah Bte Mohamed Kassim
 Adik ku sayang n Yuslinda Bte Mohd Yusoff (bakal Ibu ni....)
 Adik Iparku cayang Roslinda Bte Pairan with her son Amirul... insya'allah coming soon lagi 1 orang..
Adik iparku yang comel.... Rosnani Bte Pairan...baru jadi ibu..alhamdulillah..

DAN....kepada semua ibu-ibu saudaraku, sepupu-sepupuku, kawan-kawanku yang tersayang serta seluruh ibu-ibu didunia....SELAMAT HARI IBU SEMUA....



No comments: