Friday, May 18, 2012

Hari Jumaat Yang Indah....

Assalamualaikum semua...

Sorry lama tak up-date blog... Kesihatan tak mengizinkan. Tambahan pula agak sibuk sekarang. Kena handle kedai sorang-sorang. Kadang-kadang tak menang tangan nak layan customer yang datang menyerang. Aku n hubby bernasib baik sebab semua regular customer kami memang sporting. Kalau nampak aku sorang-sorang, mesti ada yang membantu... TERIMA KASIH SEMUA....

Sekarang hubby tengah sibuk tolong abah tanam anak pokok getah kat kebun. Tak kan nak suh abah tanam sorang-sorang. Dengan panas terik lagi.... Tak sampai hati aku tengok. So, En.Hubby kena laksanakan tanggungjawabnya untuk menolong abah... Kalau Ejat cuti, dia pun tolong sama. Koje anak-beranak ni senang sikit. Pasal kedai, aku dah biasa handle sorang-sorang. Tak ada masalah punya. Insya'allah...

Anak Pokok Getah


Sebahagian dari kebun pak mentua aku...


Proses pemindahan anak pokok getah.....

Hari ni panas betul cuacakan... Kesian abah n hubby kena mengharungi terikan matahari... Hm.... hari ni masak special cikitlah untuk hubby... Lagipun aku dah lama tak entry pasal masak-memasakkan.... hehehehehehehe... tak sempatlah.... Sorry.... Hari ni masak Kari Ayam + Kacang boncis goreng bersama sotong + telur masin + air sarsi. Mantap.... Selera tul aku tengok hubby makan... Cian hubby, penat yer... nanti leh tido dulu yer... Luv u Abi...

No comments: