Tuesday, March 13, 2012

Bulan Mac Yang Istimewa



Assalamualaikum semua....

Bulan Mac ni ada 2 tarikh istimewa. Awal pagi tadi aku dah wish pada orang-orang yang aku sayang via sms.... Tarikh yang teristimewa itu ialah....

YANG PERTAMA...
12/3/2012, merupakan BIRTHDAY anak saudaraku Amirul Fikri Bin Kamarul Nizam. Cayang Mirul...

"Mak long n pak long mendoakan semoga amirul menjadi anak yang soleh pada ibu dan ayah, sihat selalu, di lindungi allah, di panjangkan umur, di murahkan rezeki dan menjadi anak yang berguna dimasa hadapan. Amin..."



Amirul besama ibu dan ayah..


YANG KEDUA...
12/3/2012, merupakan ANNIVERSARY adik kesayanganku, Shaiful Khairuddin Bin Haji Mohibah dan isteri Yuslinda Mohd Yusuff serta ANNIVESARY adik ipar tercinta Rosnani Bte Pairan dan suaminya Mohd Shahrul Affandy Bin Mohamad.

"Semoga kalian sentiasa dilindungi Allah swt, menjadi suami dan isteri yang tertolak ansur antara satu sama lain, bertanggungjawab, kasih mengasihi, cinta mencintai, semoga jodoh berkekalan dan berpanjangan hingga kehujung nyawa dan dikurniakan anak-anak yang soleh dan solehah. Amin...."


Sayang and Yus..


Alang and fendy


YANG KETIGA...
13/3/2012, merupakan BIRTHDAY abang sulungku yang tercinta Shaiful Muzammil Bin Haji Mohibah.....

"Adik sayang along.... Semoga along sentiasa dilindungi Allah swt, sentiasa sihat, semoga dipanjangkan umur, di murahkan rezeki dan dikurniakan anak-anak yang soleh dan solehah. Amin...." Terima Kasih atas segala-galanya...


kenangan manis kau dan aku...


along ....

No comments: