Saturday, March 16, 2013

Thank You Doktor....

Assalamualaikum Dan Salam Ceria...

Selamat petang semua... Apa khabar? Aku macam biasalah... masih bersama tongkat yang setia... Insya'allah tak lama lagi aku boleh jalan macam biasa. Kawan-kawan doakan tau...

Petang ni angin kuat betul.... Terasa nyaman jer angin petang. Nak hujan agaknya... Turunlah kau wahai hujan, basahkanlah bumi dengan air mu yang dingin. Cewah.... Hehehehehe....dah hujan pun.... Alhamdulillah.

Hmm... hari ni nak cerita sikit pasal seorang doktor yang betul-betul caring kat aku n hubby. Thank you doktor. Actually, aku kenal doktor ni masa aku menjalani operation pada achilles tendon aku bulan lepas. Eh...aku lupa nak bagitau nama doktor yang aku maksudkan tu kan... Namanya Doktor Durairaaj. Handsome tau orangnya... Doktor, akak tau doktor mesti tengah tersenyumkan.... Tak pa, akak promote doktor kat sini. hehehehehehehe...
Hubby yang pakai spec hitam tu. Sebelah tu, Dr.Durai.

Mungkin itulah hikmah disebalik kejadian. Doktor ni banyak bagi aku n hubby advise and supporting dalam usaha untuk mendapatkan baby. Yalah, walaupun dah 9 tahun usia perkahwinan aku n beloved hubby, kami tetap berusaha untuk mendapatkan zuriat sendiri. Banyak yang aku n hubby belajar dari Dr.Durai. Dia pun tak "lokek" ilmu.

Dulu masa aku buat rawatan selama 3 tahun kat Hospital Pakar Putri, aku disahkan normal oleh doktor yang merawat aku. segala ujian darah dan segala ujian , tidak menunjukkan sebarang masalah. So, aku redha dengan ujian Allah swt. Kami just cakap "Allah belum nak bagi rezeki pada kita". Lepas tu kalau ada orang kata tempat tu bagus, tempat ni bagus, aku dan hubby pergi dengan niat untuk berusaha mendapatkan zuriat. Kita ni merancang tapi Allah swt lebih tahu apa yang terbaik untuk kita.


THANK YOU DR.DURAI....


No comments: