Wednesday, October 24, 2012

Selamat Pengantin Baru Nor dan Adil

Assalamualikum...

Selamat Pengantin Baru untuk Nor dan Adil.... Kak Nor doakan kalian berbahagia dan berkekalan hingga ke akhir hayat.. Amin...

2 hari berkampung kat umah cik nin.. tolong apa yang patut. Bak kata abah den, tak rugi tolong orang... Alhamdulillah, sepanjang majlis cuaca terang dan tenang. Semua berjalan dengan lancar dari awal hingga akhir. Kali ni aku jadi orang dapur pulak... Tolong masak untuk lauk pengantin... Kasi peluang kat anak muda lain jadi penyambut tetamu...

Kat bawah ni antara gambo yang aku sempat ambil....Guna handphone baru hubby...
 cenderahati dari pengantin...terima kasih...
 sama cantik, sama padan....
bagai pinang dibelah dua...


NEW UPDATE ON 24 NOV 2012.

Hari ahad lepas aku, hubby and warga blok 1, Felda Palong 12 ke Bangi untuk memeriahkan lagi majlis resepsi ke-2 anak Cik Nin. Alhamdulillah, majlis berjalan dengan lancar. Terima kasih atas layanan yang diberikan. Jamuan makan memang ala-ala kampung... terbaikkkkkk.... Terima kasih sekali lagi. Majlis diadakan di Dewan UKM...

Kat bawah ni gambar sekitar majlis yang sempat aku ambil...

 berkenan betul aku ngan sangkar "bunga" ni...


Cenderahati dari pengantin... Terima Kasih...
Kami semua singgah sebentar ke Nilai 3 sebelum meneruskan perjalanan pulang ke Palong. Aku, hubby, mak and abah tak borong apa-apa pun... Just cuci mata....

No comments: