Thursday, October 4, 2012

Bersama Selamanya....

Assalamualaikum semua....

Dari Kiri : Shaiful Khairuddin (sayang), Nurul Hidayah (adik/angah), Shaiful Muzammil (along) dan Khairul Anuar (Kuek)
Apa khabar? Semalam aku dapat tahu yang my big brother MC selama 1 bulan. Aku ingat kaki dia sakit, maklumlah dia ada Gout. Rupa-rupanya tak, dia sakit tulang belakang atau kata lain slip disc. Subhanallah.... Mesti sakit kan... Tak dapat aku bayangkan kesakitan yang ditanggung olehnya.... Semoga along kuat dan jangan berputus asa.... Aku kongsikan info tentang Sakit Tulang Belakang atau Slip Disc. Klik disini..

Aku ni bila sentuh perihal adik beradik jer dah rasa touching... Sememangnya hubungan aku adik beradik terlalu rapat dan akrab... Along, aku, sayang dan kuek kalau berkumpul memang happening gempak... Aku dan along memang rapat sebab jarak kami cuma setahun jer... So, kalau buat apa-apa memang berdua jer.... Dari dulu lagi kalau aku bertekak dengan along, kami pasti akan cepat-cepat mintak maaf. Kira marah atau gaduh 1/2 hari jer lah.. Along............ adik sayang along........ Dalam family aku cuma along, k.long n mak jer yang panggil aku adik.... hehehehehehe.. jangan mare ha...

Beza adik aku sayang ialah 5 tahun. Sayang ni manja ngan aku, maklumlah masa tu aku pun dah beso dan baru dapat adik baru.. memang teruja abis... sayang ni masa kecik-kecik muka dia macam jepun skit sebab mata dia cepet dan dalam adik beradik dia jer yang putih sikit.... eleh...suka lah tu... Ada satu peristiwa yang tak akan aku lupakan sampai bila-bila dimana suka menjadi duka... Sampai sekarang aku masih terasa. Kalau diingatkan semula, confirm aku menangis. Sekarang ni pun aku terasa sebak masa menaip.... MAAFKAN ANGAH SAYANG............... angah sayang sayang.....

Beza aku dengan adik aku no 4, si Kuek ialah 8 tahun... Kuek ni masa kecik-kecik comel jer... Sampai dah besor pun tetap COMEY... Kuek ni jenis orang selamber jer ... Aku tahu, kadang-kadang ada perkataan kami adik-beradik yang dia makan hati, tapi dia tetap selamber jer... Paling comey..muncung dia tu.... Kuek, terima kasih sebab sentiasa jaga mak n abah. Sob..sob...sob... sebaknya... angah sayang kuek......... Semoga cepat kurus...kuang3x...


.

No comments: