Sunday, April 1, 2012

Nak Tau Satu Rahsia....


Assalamualaikum semua....

Aku memang dah lama nak buat Coklat Hand Made. Tapi ilmu tak berapa nak ada lagi. Selalunya aku tengok kat internet cara-cara nak buat coklat tu.

Search punya search..... aku jumpa satu blog yang mengajar cara-cara nak buat coklat hand made dengan betul. Bukan setakat boleh buat makan sendiri, malah boleh dijadikan side income untuk kita semua. Inilah masa nak cari duit lebih.

Semuanya ada diajar dalam EBook yang telah disediakan. Click disini untuk keterangan lanjut.. Aku dah cuba...korang bila lagi?????

Coklat buatan tangan memang tengah hot la sekarang ni. Ada yang nak buat coklat untuk dijadikan :

#Hantaran tunang
#Hantaran perkahwinan
# Doorgift atau cenderahati
# Hadiah harijadi

Pendek kata sekarang ni coklat hand made memang laku! Andaikata korang serius untuk menjadi seorang usahawan coklat inilah masanya! Jangan tunggu lagi...
klik www.pakarcoklat.com .

Kat bawah ni gambar hand made coklat aku untuk permulaan dan promosi kepada customer kat kedai aku... Setakat hari pertama ni, alhamdulillah... Bak kata orang Jawa "alon-alon". Berkat usaha dan sokongan hubby, insya'allah...Amin.


Coklat yang baru dikeluarkan dari acuan



Proses pembungkusan dah selesai...



Masa untuk dijual....

No comments: