Tuesday, December 18, 2012

Kenduri Lagi...

Assalamualaikum....

Lama betul aku tak up-date blog ni.... Sekarang ni tengah bz wat bizness sampingan... biasalah cari duit lebih sikit.... Aku ada target nak beli barang ni.... Insya'allah, kalau dah dapat apa yang aku hajati, aku roger-roger kat korang yer....

2 hari lepas aku and hubby gi kenduri kawin kat kampung batu pahat.... Sepupu hubby yang buat kenduri. dapatlah berkumpul saudara mara yang dekat dan yang jauh. Alhamdulillah.

Kat bawah ni antara gambo yang aku sempat ambil.... tapikan.... sorry gambo pengantin tak sempat nak ambil sebab terlalu ramai orang yang menyerbu.... Sorry....

kakak ngan adik Sofia (yg pegang adik Sofia tu umi dia).
Melayan anak kesayangan makan... dah beso dah sayang Umi and abi ni....
"Sama tak muka kami?" kata pak mentua den... cuba teka, mana satu pak mentua den...
Gaya terbaru untuk sesi bergambar... Kakak n Abinya... tang mulut tu ada iras-iras lah...
Tol time.... ni semua sepupu n anak buah habby.... ni baru 1/3... kat belakang ada ramai lagi...


No comments: