Sunday, May 18, 2008

My In-law Family

Ini keluarga mertua saya. Saya beruntung dan bertuah kerana di kurniakan mertua yang cukup memahami, understanding and spoting. Terima kasih atas segala-galanya. Keluarga suami saya mempunyai 5 org adik beradik. Yang sulung suami saya Mohd Roslee Piran (bekerja sendiri) dan sudah berkahwin dengan Nurul Hidayah Mohibah(sayer lah tu), yang kedua Roslinda Pairan (suri rumah) juga sudah berkahwin dengan Kamarul Nizam, Rosnani Pairan anak yang ketiga (bekerja di Western Digital,Pasir Gudang), keempat Rohaizat Pairan (masih menuntut di Politeknik Port Dickson) dan yang akhir sekali Nurohaniza Pairan yg masih menuntut. My in-law family ada kedai runcit di Felda Palong 12. Tempat saya dan suami menyambung warisan...Doakan yang terbaik untuk kami yer..AMIN.



No comments: