Monday, May 19, 2008

Sweet Memory @)->--


Kerja yg dulunyer aku x berapa nak minat...tapi lama2 ter minat pulak...Aku yg dulunya x tahu sangat nak guna word and excel...sekarang dah "terer".Aya adalah cikgu aku yg paling best...kira dia tu boss akulah dulu masa aku kerja kat KOMAG and WD. Selain drpd Aya Saili, Zuraida Abd.Moid juga seorang guru yang bagus. Dia mengajar aku untuk menjadi orang paling tabah and sabar dalam melakukan sesuatu pekerjaan....Thanks : ) Sebelum Zuraida, aku ada lagi sorang boss iaitu Marliana Md.Noh. K.Mar mengajar aku untuk menjadi seorang pekerja yang sentiasa memikirkan jalan yang mudah untuk mempercepatkan kerja.

Paling aku suka, kerja yg banyak guna otak...best kalo otak kita nie bergerak untuk menyelesaikan masalah..kat bawah nie gambor kengkawan aku yg sama2 kena perah otak... Dari kiri Anne, Fizan, Ain and aku...


kat bawah nie plak gambor kawan2 champing kat Gunung Lumut. best tau...bila agaknyer dapat gi lagi yek : (

No comments: